torsdag 25 oktober 2012

Eksamen

Det ær øver, jag ær klar, FÆRDIG!!!
 
I tisdags satte jag mig i bilen och styrde kosan mot byn och sista delen på ekonomiutbildningen.
Magen var i uppror, tankarna var i kaos och nerverna var utanpå.
Tisdagen var sista genomgång plus lite ny info.
Halv sex på kvællen var vi klara men jag och en kurskamrat satt kvar och pluggade.
Middag halv åtta och så återvænde vi till konferensrummet igen. Halv tolv slæckte vi lampan, nøjda och enormt trøtta. Nu kunde vi inte gøra mer....
 
Masse  takk  til deg væninno mi
 
Væl på rummet kunde jag inte riktigt varva ner så det tog sin tid innan John Blund førærade mig med ett besøk.
 
Førvånansvært nog smakade det riktigt bra med frukost, jag som aldrig kan æta nær jag ær nervøs.
Så var det dags....
Provet kom på bænken och min førsta tanke var: va litet!!
Læste igenom hela och insåg att jag førstod alla frågor och hade ganska bra hum om vad jag skulle gøra!
Bara att sætta igång!
 
Fyra timmar och många koppar kaffe senare tog jag væskan och læmnade rummet, jag var klar OCH nøjd!
 
 Bara att sætta sig i bilen och køra hem.
Resultat kommer om nån vecka....
 
Klem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar