tisdag 8 februari 2011

Solen skiner

Kikade ut genom fönstret igår kväll och vad tror ni jag ser?? SNÖ!!!!
Nej, nej och åter nej!!
Vaknade imorse och på marken ligger drygt 10cm tung snö.... Tyckte inte riktigt att det passade på denna fotograferingsdag! MEN, känslan vände efter ett par timmar när solen kom fram och det faktiskt blev en helt underbart vacker dag! Nyfallen snö på träden som gnistrar i solen!

Jag tyckte ju att jag hade plockat undan massor inför idag men killen bakom kameran lyckades hitta ännu mer. Jag ska erkänna att det inte känns riktigt bra, tillgjort på ett sätt...Tycker inte om den "stylade" känslan, vill ju att det ska våga bo folk här också.
Men det är säkert så det ska se ut.
Nu har jag faktiskt inte sett bilderna än så det kanske ser jättebra ut!
Han hade även ett väldigt högt stativ som han satte kameran på, vilket gjorde att han (förhoppningsvis) fick med skogen bakom huset! Tyckte inte det såg helt stabilt ut men det gick bra denna gång, ingen kamera ramlade i marken iallafall.

Resten av denna dag har varit lugn, tagit en promenad i solen och nu leker barnen med kompis och minstingen sover middag.
Imorgon är det så dax för varudeklarering som skulle ta ca 4 timmar, blir nog en och annan kopp kaffe på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar