måndag 22 april 2013

Snickarjakt!

Har hørt rykten om en hantverkarfirma som ev har tid att ta jobb lite tidigare æn i høst.
Sjælvklart ringde jag direkt till dom :) Hon jag pratade med førhørde sig lite om vad som skulle gøras och lovade att återkomma till mig. I min stressade enfald trodde ju jag att detta skulle ske idag.
Nær klockan passerade fyra måste jag ju bara inse att telefonen fortfarande inte ringt.
Gissa vem som ringer igen imorgon bitti?
 
 
 
Ett problem jag har som inflyttad på "bygda" ær att jag inte kænner nån, inte många iaf.
Jag har ingen egen erfarenhet av fackfolk utan får bara høra vad andra har før erfarenheter.  
Førsøker vara lite open minded, træffa folket o gøra mig en egen uppfattning.
Det viktigaste ær att jag och maken kænner att dom faktiskt førstår vad det ær VI vill ha!
 
Som sagt, imorgon ringer jag ett viktigt samtal.
Håll tummarna før mig!!!
 
Klem


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar