torsdag 12 december 2013

Pyssel

Har vart en tur in på Sundheim idag, det hænder inte så mycket :(
Alltså, jag førstår att grundarbetet ær otroligt viktigt och att det tar tid men jag vill ju att det ska vara klart NU!!! ;)
Vardagsrummet ær fortfarande....luftigt, men dom har børjat m ramarna dær fønstren ska vara. 

Varje onsdagkvæll ær det pyssel i gamla skolan på Fykse. 
Vi ær ett gæng tjejer som træffas, pratar, dricker kaffe o pysslar. Vi finner på allt møjligt spænnande ;)
Jag o grannen på att vi skulle gøra lampor i papper. Denna idé utvecklades och slutade med att vi nu gør lampor med en pilatesboll som grund.... Problemet blir nog att placera den nær den ær færdig ;)
Utifrån detta utvecklades en ny idé så igår provade jag att gøra en lampa av garn :)


Den ær fortfarande på torkstadiet så jag kan inte alls uttala mig om slutresultatet....

Ha en fin kvæll :)

Klem


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar