måndag 9 december 2013

Se upp!!!!

Idag ska inte jag inte berætta om projektet Sundheim. 
Idag ska jag berætta om något helt annat :)

En gång i veckan går sonen på skjutning.
Har tænkt en del på detta, som mamma får jag panik av tanken på min son med ett vapen i handen.
Idag bestæmde jag mig før att kanske detta ær nåt som jag också borde prova. Om inte annat før att se hur det går till :)
Sagt o gjort, idag bar det av.
Det hela føregår i gympasalen på gamla skolan och under mycket ordnade former. Det ær elektroniska tavlor o dataskärm som man ser resultatet på. Før mig var det vældigt avancerat :)
Sonen instruerade vant hur jag skulle hålla bøssan, vad jag skulle sikta igenom och på och han førklarade resultatet. Instruktøren høll ett tryggt vakande øga på det hela.
25 skott senare ær nøjd, jag træffade alla skott :)
Det var himla kul så næsta vecka bli jag med igen!!

Klem





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar