fredag 11 mars 2011

Det närmar sig...

Med snabba steg närmar sig visningen. Jag plockar och plockar, åker till tippen och plockar lite till men jag tycker inte mängden saker minskar....
Nu har jag lånat en kärra av min underbara granne så imorgon ska jag åka iväg till tippen (igen) med lite större saker plus att antal säckar. Hoppas det gör skillnad!
MEN, jag har hittat bastun!! Alltid nåt :)
Målet imorgon är att få fram snickarbon, sen vete sjutton om det inte får duga.... Nix, fixa lite i garaget oxå men det är nog bäst att inte röra till FÖR mycket, maken måste ju hitta alla sina pryttlar när han kommer blink blink
Räknar och räknar men kommer hela tiden fram till att det är alldeles för länge tills han kommer hem nästa gång.....

Jag ska hinna med en liten paus i helgen oxå! På söndag har jag och barnen en dejt med mamma/mormor, vi ska ut och äta och kanske lite lite shopping.
Får passa på att ses nu, kommer ju inte bli lika ofta sen.

Nu är det läggdax för lilla bus och sen fredagsmyys med de stora kottarna!

Trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar