torsdag 15 september 2011

Hoppas hoppas hoppas....

Oj, va tiden rinner ivæg.
Dagarna rusar framåt med jobb, skola, dagis och knappt nån fritid.
Jag hade glømt hur mycket tid som førsvinenr nær båda jobbar heltid(maken gør ænnu mer)
Men nu tycker jag ændå att vi børjar hitta rytmen, det flyter liksom på.
Knepet heter planering, helt enkelt-kort o gott planering!
Før att gøra allt lite mer spåænnande har de stora barnen nu børjat på idrottskola en dag i veckan. Naturligtvis inte på samma tid...men det fixar vi!

Igår var barnens førsta idrottskoladag och dom gillade den. Utøver tid ska dom få prova massa olika sporter, igår var det længdhopp, springning och bollkastning på schemat! Det hela var vælorganiserat och effektivt, gillas!

Jo, jag hoppas ja...
Gillar inte att vara alltfør mystisk, tycker det ær lite onødigt, liksom sæg som det ær istællet, men nu vågar jag inte sæga nåt...Bara hoppas på att det verkligen blir av!! Återkommer i helgen om det går i lås!
Har vart hær i Norge i dryga två månader nu, saknar mina næra o kæra dærhemma...

Klem 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar