torsdag 9 juni 2011

Eko..eko...eko....eko.....

Sitter och inser att om en vecka (och ett par dagar) kommer maken hem och då är det dax!! Nja, nu ska vi ju vara kvar en dryg vecka efter att han kommit men det är liksom dax!!
Denna insikt gör att jag nu plockar lite, packar mer och känner viss panik komma krypande....kommer jag verkligen hinna packa, hinner vi packa när han kommer, hur sjutton ska vi få med alla saker?????
Samtidigt vill jag hinna umgås med mina vänner, hälsa på släkt och låta barnen leka med sina kompisar...
Dygnet har för få timmar och jag för lite ork.

Jag har idag plockat ner sista tavlorna och bilderna som funnits på väggarna. Det ser väldigt tomt ut och i vardagsrummet kan man ana en viss klang av eko....

Har tittat på bilder av "nya" huset idag, ska bli himla kul att få börja fixa där och göra det till vårt, även om vi bara hyr!

Njut av värmen :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar