torsdag 17 november 2011

Frost

Solen steg precis över berget och skiner nu in genom fönstret.
Det är dessutom några minusgrader så nu gnistrar det som stjärnor överallt!
Idag börjar jag sent så jag tänkte spendera dagen ute, njuta av solen när möjligheten ges.
Det stora barnen är i skolan och lilla bus är på dagis så nu är det mammatid!

Under dagen ska även vårt nya kylskåp levereras, ÄNTLIGEN!!
Köpte ett begagnat när vi flyttade hit men det är konstant minusgrader i det, så nu efter tre månader med fryst mjölk, sallad och allt annat har vi lessnat! Vi köpte ett nytt!! När vi ändå höll på köpte vi en torktumlare också! Så framåt helgen hoppas jag på både torra kläder och mjölk som faktiskt rinner själv ur paketet!

Igår kväll skypade de stora barnen med två av sina vänner i Sverige! Dom skrev konstiga meddelande till varandra och tokade sig som bara vänner kan. Hoppas verkligen det blir fler gånger!

Annars rusar livet på i en häftig fart!!
Jag har fått utökat ansvar på jobbet vilket är otroligt spännande! Det kräver dock mer tankearbete och överhuvudtaget ett nytt sätt att tänka.
Jag lär mig massor och hoppas kunna ge något tillbaka!

Klem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar