lördag 7 juli 2012

Slö, så slö...

Så åkte då mamma hem.....
Avskedet gick bra, konsten är att göra det kort och effektivt :)
Hade tänkt hinna lite idag och kanske göra nåt kul med barnen men det blev inget alls. Hamnade på soffan med en kaffekopp, barnen var ute och så gick dagen bara... Fick iaf till mat till oss, lite vila på maten och så åkte vi till mitt jobb en sväng. Jaja, jag vet att jag har semester men vissa ansvar har jag :)
Barnen skötte sig topp så dom belönades med massa godis och Smurfarna när vi kom hem!
Mamma belönade sig med choklad och en svensk cider, nam!¨

Imorgon har jag lovat barnen en heldag i Kinsarvik och Mikkelparken!
Det ska bli gott o komma iväg lite om än bara över dagen, hoppas på bra väder och massa lek.
Frysklamparna ligger i frysen, korv och bröd inhandlat och badkläderna packade.
Hoppas jag slipper packa regnkläder imorgon.....

Klem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar