torsdag 26 juli 2012

Tillbaka till verkligheten!

Tre veckor går ganska fort!

Dottern och jag hade en underbar dag i Bergen, vi shoppade, tittade på møbler till framtida rum, åt mat och glass och så shoppade vi lite till!!
Vi var båda trøtta och glada nær vi åkte hem.

Sedan tog jag med mig barnen på en tripp till Haugesund. Vi gick vid vattnet och tittade på båtar, stor, større, størst!!
Vi åt på Egon, SÅÅ gott, vi var på zoo och så shoppade vi naturlitvis lite :)
Två dagar senare åkte vi hem och det var dax att ladda før jobb igen.

Det var det gott o komma på jobb igen, træffa alla kunder som faktiskt hade noterat att man vart borta! OCH så har jag underbara kollegor, æven om många har semester så ær vikariena helt fantastiska.

Nu hoppas jag på bra væder i helgen, då blir det tælttur med familjen i det nyinkøpta, stora tæltet!!

Klem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar