söndag 12 juni 2011

Kartongkaos

Dagarna flyter ihop till en enda smörja känns det som...
Måste påminna mig hela tiden, är rädd att jag ska glömma nåt viktigt.
Idag, denna söndag, har jag packat (ovanligt), hjälpt bästa vännen att möblera, haft sommarfest med sonens klass och spelat bingolotto med mina och kompisens barn. Efter vissa problem hamnade vi hos pojkarnas mormor och morfar, äntligen lite duttande och jordgubbar! Dåligt med vinst tyvärr :(

Jag sitter nu i soffan och beskådar ett kartongkaos som tornar upp sig här i vardagsrummet.... Tur att det inte är länge kvar tills transport kommer. Jo, det var ju den lilla detaljen....transporten! Det verkar nu som att det löser sig, pratade med maken idag och det ska vara lastbil på G!  

Ska fortsätta i källaren imorgon, hinna frissan, måste ju bli fin till sonens skolavslutning på tisdag, sen hinna till bästa vännen och kolla resultatet av ommöbleringen, helst hinna packa lite mer och sen till kusinen på fika. Dagarna går verkligen i ett rasande tempo, vill hinna så mycket!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar