torsdag 2 februari 2012

Sol

Ja, dagar, veckor och månader flyger iväg.
Har vart riktigt dåligt med uppdatering här ett tag nu. Hinner liksom inte med.

Fär snart ett år sedan fyllde jag 30 och fick då pengar av min mamma att köpa en Ipad för, som jag hade önskat mig. Men så har jag funderat och väntat, väntat och funderat och till slut kommit fram till att jag nog skulle använda pengarna till en ny kamera istället. Har i många år önskat mig en ordentlig systemkamera.
Nu gjorde jag slag i saken och köpte mig en.
Jag är riktigt nöjd!!
TACK mamma <3

Sen blev det ju ännu bättre, solen har tittat fram flera dagar nu, övar mig på att fota, inte lätt när man är van att mest ta bilder med telefonen....
Men det är väldigt kul, många möjligheter finns det!

Söndagspromenad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar