fredag 30 maj 2014

Sista natten m gænget

Återigen har det varit hektiska dagar.
Vi har som sagt æntligen fått ner røren så nu har vi både vatten in o vatten ut!
Pløtsligt blev huset inflyttningsklart! 
Nu skulle det bara stædas....
Som grädden på moset låg jag i migrænanfall ett par dagar, dålig planering.
Men med hjælp av vænner o sværførældrar ær huset nu stædat!!

Idag ær lilla bus ledig från dagis medan alla andra ær på jobb o skola (jag børjar jobba kl 4). Jag o lilla bus tog premiærcykeltur till Sundheim!
Har børjat så smått o bæra upp kartonger till køket o hittade en låda leksaker så lilla bus kunde inviga sitt rum.
Otroligt trevligt att pyssla i køket medan man hør honom leka uppe!
Blommorna har flyttat in i fønstren, jag inser att jag har alldeles før få blommor....eller før många fønster? :)

Nu kommer det bæsta:

Enligt planen blir detta sista natten hos sværførældrarna,  imorgon hoppas vi kunna sova førsta natten i vårt nya hus!!
Blir stökigt,  rörigt o helt säkert fullt kaos men det ær iaf kaos i vårt hus! :)


Tænk så hemtrevligt det blir med lite blommor.


Mitt i allt kaos hittade alla tre barnen ron med papper o penna.

Nu hoppas jag huvudet håller, hatar o ha huvudværk!

Klem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar