söndag 30 januari 2011

Försäljning

Ja, då var mäklaren kontaktad.
Känslan som kommer när en främmande människa går omkring och sätter värde på det som varit min och familjens fasta punkt under så många år är konstig.
Även att flytten är självvald och jag faktiskt vill ta detta steg så känns det ändå i hjärtat.
Hoppas det är en bra familj som tar över, som njuter av tomten och skogen, det lugn som trädens sus och fåglarnas kvitter på morgonen för med sig!
Nu ska det plockas undan och göras iordning inför fotografering och framtida ev visning.
Gör gärna iordning på altanen sa mäklaren....hm, 10 minus ute tänkte jag :)

Jag har även börjat sälja lite möbler som står och inte används.
För varje varv jag går i huset förundras jag över hur enormt mycket saker som ska kastas, säljas, skänkas och packas.
Till sommaren ska faktiskt huset vara tomt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar