måndag 7 februari 2011

Inför fotografering

Imorgon kommer fotografen och ska ta bilder inför försäljningen. Jag vill inte gnälla men oj va rörigt det har varit. Inte blir det bättre när minstingen passade på att bli sjuk mitt i allt!
Man vill ju ha iaf lite undanplockat så att den ev köparen får en känsla för hur huset ser ut, och lättare kan se sina egna möbler och saker här!
Till slut bestämde jag mig för att snickarboden inte kommer få vara med på bild utan där "gömmer" jag alla kartonger, skräp och annat plock.
Idag är det barnens rum som gåtts igenom och nu....peppar peppar, tror jag det är klart!
Jag kommer nog vandra runt några varv ikväll och kolla ifall jag glömt nåt och så hoppas jag fotografen säger till, han borde ju vara tränad för detta!

Nästa vånda kommer redan på onsdag då anticimex kommer för att vardeklarera huset!!
Måtte dom inte hitta nåt, jag vet iaf inget som dom borde klaga på, kanhända jag har en rabatt på "fel" ställe!

Nu ska jag ta mig en välförtjänt kopp kaffe och andas lite, sen är det tippen för tredje gången idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar