onsdag 23 april 2014

Pølsa å brus :)

Igår ringde jag till IKEA o mycket riktigt fattades ett beslag. 
Jaja, ska ændå ut o køpa handfat till badrummet så jag orkade inte hetsa upp mig :)
Idag ær jag ledig från jobb så jag styrde kosan mot Åsane o IKEA. Passar på medans barnen ær i skolan o på dagis ;)
Fick hjælp att finna rætt beslag, handfat o kran.
Tog æven med lampor till badrummet :)
Passerade billigkroken, fyndade en utslagsvask till tvættstugan!
På utvægen stoppade jag inte i delikatessbutiken før en gång skull.....
Idag blev det pølsa å brus till den totala summan av 12 kr!!!
Packade bilen o kørde hem igen.
Væl hemma slog huvudværken till....
Bæsta maken fixade både dagishæmting o middag!

Nu har jag sovit ett par timmar, lite bættre.
Imorgon ska det monteras fronter på diskmaskin o handfat på badet!!

Klem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar