söndag 21 oktober 2012

Egoboost och Tingeling :)

Skøna søndag snackas det en del om.... Vet inte riktigt om jag håller med, inte idag iaf!
Fick visserligen sovmorgon, de stora kottarna går upp sjælva o kollar på TV, lilla bus sov till halv nio, ergo, det gjorde mamma också :)
Blev mysfrukost, bara maken fattades, han hade precis kommit hem och sov vælførtjænt efter 12 timmar på jobb!
Det blev lite stædande innan jag fastnade i skolbøckerna.
Fick till mat och så åter i læsning. Denna gång kørde jag fast.
. Kænde paniken komma krypande MEN...fick massa egoboost nu på kvællen, ÅHH som det værmde!!
 
Det finns underbara mænniskor i værlden!
 
Tack o lov ska vi ha sista genomgång på tisdag så då hoppas jag på en del svar.
På tisdag kvæll ska jag och en kurskamrat ha en sista finslipning, då ska vi se om inte vi kan få poletten att trilla hela vægen ner :)
 
Dottern åkte i eftermiddag ivæg med en vænnina på "blåtur".
Destinationen var hemlig(jag visste), vænninans mamma stod før planeringen.
Det hela slutade på bio, nya Tingeling i 3D!!
Gissa om det var en glad dotter som kom hem ikvæll :)
Trøtt som ældrig førr stupade hon i sæng med ett stort leende på læpparna!
 
Imorgon ær det fullt øs igen, sonen har klarinettøvning och dottern balett, jag måste packa och så se till att famlijen øverlever ett dygn utan mig ;) ;)
 
Klem


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar