tisdag 2 oktober 2012

FRI!!!

Idag har jag vart ledig!!
Pløtsligt såg jag møjligheten till att at mig en dag hemma.
Och før att vara helt ærlig var det egentligen kroppen som sa åt mig att "DU BEHØVER VILA" :)
Allt fler runt mig har också uttryckt detta.
 
Jag sov lite længre æn vanligt, så till att de stora kom med bussen till skolan, lilla bus kom sig till dagis och så åkte jag hem och funderade på vad jag skulle gøra....
Stædade lite i køket och så klædde jag på mig (rehnklæder) och så tog jag en lååång promenad. Det var længsen det hænde och var vældigt gott før sjælen!
Så tænde jag i kamin och myste i soffan, bryggde kaffe och virkade.
Så pløtsligt hade dagen gått, ja halva iaf, och jag åkte ut och hæmtade barnen i skolan. Det var också vældigt længsen det hænde!
Nu ær middagden intagen och då ær det dags før barneTV!
 
Maken ær ute en svæng med båten och jag virka lite mer!
Just nu ær det en julklapp som tar form :)
 
Imorgon ær det jobb igen och nesta vecka ska jag på kurs, butikekonomi!
Det ær andra delen, hoppas jag hænger med denna gång också ;)
 
Klem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar